CO NENÍ OBCHOD
Když jsem poprvé začal prodávat, často jsem byl zmatený, protože jsem prostě neznal ty správné prvky, které vytvářejí úspěšný obchod. A k dovršení mého zmatku přispěly i nesprávné postoje a nefungující představy o prodeji, které někteří vedoucí prodeje i další obchodníci v mém okolí pokládali za…
MÝTUS 7 – UZAVŘENÍ
UZAVŘENÍ* je to, co se opravdu počítá Mnoho profesionálních obchodníků klade přehnaný důraz na uzavření svých obchodů a příliš málo pozornosti věnuje otevření a vývoji obchodu. Bezproblémové uzavření je založeno na řadě vhodně provedených kroků, které předcházejí konečné…
KLÍČ K MOTIVACI
Je velice důležité zjistit a konkrétně si poznamenat klíčové důvody klienta, které ho vedou k potřebě a požadavku o váš produkt nebo službu. OBCHODNÍK: O kterém problému přemýšlíte a doufáte, že Vám vyřeší nová lednička? ZÁKAZNÍK: Nikdy na nic nepřijdu u své staré ledničky….