CO NENÍ OBCHOD

Když jsem poprvé začal prodávat, často jsem byl zmatený, protože jsem prostě neznal ty správné prvky, které vytvářejí úspěšný obchod. A k dovršení mého zmatku přispěly i nesprávné postoje a nefungující představy o prodeji, které někteří vedoucí prodeje i další obchodníci v mém okolí pokládali za pravdivé a pokoušeli se mi je předat.

Předtím než se budeme věnovat podstatě skutečně dobrého prodeje, podíváme se na osm velmi rozšířených mylných představ týkajících se oblasti prodeje, které by mohly být kámenem úrazu na vaší cestě za SKVĚLÝM OBCHODOVÁNÍM:

MÝTUS 1 – Skvělí obchodníci se tak už narodili

Perfektní prodej vyžaduje správnou kombinaci dovedností, přístupu a praktických znalostí. Jen málo lidí má to štěstí, že se narodilo s ideálními schopnostmi k obchodování. A ti mají před ostatními v prodeji náskok, protože mít dar výřečnosti, přirozenou eleganci, příjemné vystupování, okouzlující smysl pro humor, atraktivní zevnějšek, atd., zkrátka všechno, co je tím míněno, znamená, že nemusí na svém úspěchu v prodeji tak tvrdě pracovat.

K tomu, abyste se stali a také zůstali skvělými obchodníky, se nemusíte narodit právě takto ideální. Nejúspěšnější způsoby vystupování mohou být převzaty, správným dovednostem je možné se naučit a znalosti, které vše zjednoduší, je možné získat zkušenostmi.

Ať už jste se tedy narodili s tímto náskokem nebo bez něj, to nejlepší co můžete k zajištění vašeho úspěchu udělat, je rozvinout a zdokonalit ty správné dovednosti a postoje a získat ty správné schopnosti a vědomosti staromódním, ale osvědčeným způsobem: praxe, praxe a ještě VÍCE praxe!

KOUPIT SI KNIHU >>>