REFERENCE

Při čtení knihy H. Frishe Jak být skvělým obchodníkem… jsem si potvrdil, že obchod a prodej je ve skutečnosti jednoduchá věc a hlavně se to musí brát jako hra. Kniha je napsaná velmi jednoduše  s konkrétními kroky, co a jak přesně dělat a dosáhnout úspěch. Je tam také zmíněno spoustu příkladů a to je velmi důležité a je to velký přínos pro pochopení věci samotné.

Kniha je velký pomocník pro obchodníky a prodejce při každodenní práci. Velmi ji doporučuji a ocení ji i manažeři a vedoucí obchodníků a majitelé firem.

– J. B. Sales Manager pro celou ČR
Kniha Jak být skvělým obchodníkem a neztratit přitom tvář je velice poutavá s praktickými příklady, které vám ukážou, jak se tvoří dobrý obchod i vztah mezi obchodníkem a klientem. Pohybuju se v obchodě přes 11 let a trénuju lidi a tato kniha mi bude určitě výborným pomocníkem. Obchodník by měl nejdříve klientovi naslouchat a chtít mu skutečně pomoct, jedině tak si vytvoří dobrý vztah, na kterém může stavět další úspěšné obchody.

– Iveta Vargová, manažer obchodní sítě ZFP Akademie, a.s.
O obchodních technikách jsem od revoluce přečetl celou řadu knih a prodělal řadu seminářů. O této knize však musí říci, že s naprostou řemeslnou – technickou zkušeností a zručností předkládá takou technologii, která nejen zajistí úspěšnou obchodní transakci, ale vytvoří silnou osobní rovinu „věčné“ důvěry mezi obchodníkem a klientem. Co je k tomu potřeba, pouze věci řádně nastudovat a používat je civilně a upřímně. Obchodník musí opravdu věřit „svému“ produktu, který nabízí …, pokud jenom trochu o něm pochybuje, tak již pouze hraje = „Neprodávejte nikdy žádný produkt pokud mu opravdu na 100% nevěříte, že je v něčem klientovi prospěšný „Jinak ztratíte svoji TVÁŘ“

Měl jsem klienta, kterému jsem se opravdu hodně věnoval a držel obchodní slib. Pár lidí však v rámci firemních služeb vůči němu nepracovalo zcela korektně. Jednalo se o mimořádně složitou dodávku rodinného domu na klíč s „pokročilou technologií“, která trvala déle, než měla ale jinak byla mimořádně zdařilá. V závěrečném vyúčtování a komunikaci jsem možná až neomaleně, ale vnitřně přesvědčen, daroval tuto knihu svému klientovi. V prvopočátku jsem měl pochyby, zda mu ji mám vůbec dávat…, s úvahou, že ho můžu naštvat, že ho chci manipulovat, či jinak poučovat, zejména, tak v choulostivé situaci.
On sám byl především velmi úspěšný obchodník ve velkém světě OBCHODU…, pak jsem se zamyslel a došlo mi, že nemusím mít zničeno strach, protože „Já“ mu ji přeci především „dávám“ hlavně proto, že mu chci být nápomocný, aby byl ještě lepším a úspěšnějším a váženějším člověkem ve své obchodní branži. V pondělí mi zavolal, že požadovaný doplatek v celé výši uhradí, že si uvědomuje pilotní mimořádnost svého HT domu, se slovy „dům je opravdu kvalitní“ a v takovém případě se rád rozchází v dobrých vztazích…, „Jo a …, ta kniha je opravdu fakt dobrá…“ řekl na konci našeho rozhovoru.

Ing. Jiří Zvoníček – stavební podnikatel, domy na klíč www.zvonicek.cz